Érzékenyítő tréning a Generali Biztosítónál
A Generali Biztosító felkészült a sérült ügyfelek fogadására!
Mintegy 120 ügyfélszolgálati munkatárs vett részt a KézenFogva Alapítvány – A Nem Adom fel Alapítvány, mint alvállalkozó közreműködésével- által szervezett érzékenyítő tréningen. A 2 budapesti, győri, debreceni, szegedi, pécsi és 1 miskolci, egyenként 8 órás esemény alkalmával a résztvevők személyes tapasztalatokat szerezhettek a sérült élethelyzetekről, az adott sérültséggel élő tapasztalati szakértők segítségével. A munkatársak a szakértők vezetésével játékos feladatokat, és munkahelyi szituációkat oldottak meg. A cég 7 kiválasztott dolgozója külön 8 órás szakmai és jogi képzésben részesült, hogy a jövőben segítsék kollégáikat a speciális igényű ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokban. A Biztosító az ősz folyamán további 2 budapesti tréninget rendelt meg.
Várjuk a Generali példáját követni kívánó munkaadók megkeresését!