Animációs verseny diákoknak és oktatóknak
Maximum 3 perces animációs videó elkészítése a sajátos nevelési igényű és fogyatékossággal élő gyermekek és fiatalok sikeres inklúziójáról.
Maximum 3 perces animációs videó elkészítése a sajátos nevelési igényű és fogyatékossággal élő gyermekek és fiatalok sikeres inklúziójáról.
Május 23-án hétfőn 3 órától a portugál partneriskolánk mutatja be.
Marketing, kreativitás, vállalkozókedv és iskolakert. Vajon hogyan kapcsolódnak össze ezek a fogalmak?
A Workability Erasmus+ projekt célja a fogyatékos emberek munkavállalásának elősegítése a nyílt munkaerő piacon interperszonális készségfejlesztéssel.
Cél: olyan különböző területeken és szolgáltatásokban dolgozó szereplőket hozzon össze, akik fogyatékos nőkkel foglalkoznak, és az ő tudásuk és készségeinek fejlesztése az emberi jogokon alapuló és nemi szempontból reagáló szolgáltatások témájában.
Az ACCESS to Leisure projekt, a szabadidő eltöltésének inkluzív megvalósítását tűzte ki célul. Egy komplex képzési csomagot tervezünk annak érdekében, hogy az értelmi sérült emberek készségei fejlődjenek, és képessé váljanak arra, hogy szabadidejüket hatékonyan, nekik tetsző elfoglaltságokkal töltsék ki.
2020-ban a alapítványunk a Flamand Kormány Magyarországi Képviselete támogatásával tovább fejleszti családtámogató szolgáltatásait.
Öt európai ország (Portugália, Spanyolország, Norvégia, Románia, Magyarország) összesen 9 partnerszervezete portugál projektvezetéssel az iskolai kertek gondozására tervezett 3 éves program során rendkívül szerteágazó és komplex programot valósít meg
A KÉP – „Komplex érzékenyítő program megosztása és adaptálása a Közép-Európai régióban” projekt (KA201-F28DA830) az Európai Unió Erasmus+ programja társfinanszírozásával, alapítványunk koordinátori és szakmai vezetésével valósul meg 2019 decemberétől 2021 novemberéig.