Több mint egymillió forintnyi adomány a KézenFogva Alapítvány javára

Az Alapítvány bár nagy, országos és nemzetközi projekteket koordinál a foglalkoztatás, a jogsegély szolgálat és a közvélemény-formálás területén nagyon fontosnak tartja az olyan támogatókat, akik önzetlenül segítik munkáját.

A vállalati CSR szinte már kötelező minden olyan cég számára, aki komolyan veszi a fenntarthatóságot és a tudatosan átgondolt gazdasági működést. Ennek jegyében a Lidl Magyarország 2011. június 9. és július 6. között minden sajátmárkás naptejének értékesítéséből származó árbevételének 10%-át felajánlotta az Alapítvány számára.

„Örömmel adjuk át az összegyűlt 1.184.000 Ft-ot a KézenFogva Alapítványnak, mert biztosak vagyunk benne, hogy jó helyre kerül. Az Alapítvány olyan programjaiba forgatja majd vissza, amik jelentősen hozzájárulnak a fogyatékos emberek életminőségének javulásához.” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország pr-vezetője.

A KézenFogva Alapítvány minden fajta segítséget szívesen fogad, hiszen több olyan nagyszabású programja van, amellyel a fogyatékos embereket segíti, (www.kezenfogva.hu) és amelyek fenntartásához elengedhetetlenek az újabb anyagi források.